Struktura idealne e-commerce landing stranice za maksimizaciju konverzija

Svaki vlasnik online trgovine svjestan je da je prva interakcija s potencijalnim kupcima ključna za uspjeh. Podaci pokazuju da je pravilna struktura landing stranice presudna kada je riječ o konverzijama. Zašto? Zato što je dobro dizajnirana landing stranica most između privlačenja korisnika i poticanja na akciju, bilo da se radi o kupnji proizvoda, prijavi na newsletter ili preuzimanju e-knjige. U nastavku ćemo istražiti glavne elemente idealne e-commerce landing stranice koji će vam pomoći maksimizirati konverzije i pretvoriti promet u prodaju.

1. Jasna i privlačna ponuda

Svaka landing stranica treba imati jasnu ponudu koja će odmah privući pažnju posjetitelja. To može biti proizvod s popustom, besplatna dostava ili limitirana ponuda s vremenom ograničenom akcijom. Primjerice, ako prodajete sportske patike, umjesto generičkog “Kupite sada”, koristite nešto poput “Ugrabite 30% popusta na sve sportske patike do kraja tjedna!”.

1.1 Vizualna privlačnost

Kada govorimo o privlačnoj ponudi, ne zaboravite na vizualnu komponentu. Slika je vrijedan tisuću riječi, a kvalitetna slika proizvoda može biti presudna. Osigurajte da su fotografije jasno vidljive, visoke rezolucije i najbolje od svih, pristupačne. Potrošači vole vidjeti proizvod iz različitih kutova. Što više informacija pružite, to će im biti lakše donijeti odluku.

2. Izdvojeni elementi za konverziju

Formirali ste privlačnu ponudu, sada je vrijeme za elemente koji će podstaknuti posjetitelje na akciju. Primarni CTA (Call To Action) gumb treba biti istaknut, lako uočljiv i jasno označen. Koristite boje koje se ističu (na primjer, ako je većina stranice u plavim tonovima, razmislite o ljutozelenom za gumb) i postavite ga na više mjesta na stranici za lakši pristup.

2.1 Optimalna pozicija CTA gumba

Ne zaboravite da pozicija gumba za poziv na akciju igra veliku ulogu. Idealno bi bilo da bude vidljiv odmah nakon uvodnog teksta, ali i pri pomicanju prema dolje. Mnogi su testirali različite pozicije i došli do zaključka da najbolje prolazi gumb koji se pojavljuje odmah nakon opisa proizvoda i opet nakon recenzija ili društvenih dokaza.

3. Društveni dokazi i povratne informacije

Ljudi vole znati da su drugi već isprobali proizvod ili uslugu koju nude. To je jedan od razloga zašto je uključivanje recenzija kupaca, ocjena proizvoda i svjedočanstava ključno. Ogromna se većina korisnika oslanja na recenzije na internetu prije nego što donese odluku o kupnji. Pokušajte uključiti i slike zadovoljnih kupaca, ako je moguće. To može biti izuzetno učinkovito.

3.1 Prikazivanje recenzija i ocjena

Na primjer, ako imate recenzije s pet zvjezdica od zadovoljnih kupaca, to jasno pokazuje da vaš proizvod ispunjava očekivanja korisnika. Osim toga, možete razmisliti o dodavanju “najprodavanijih” oznaka ili čak “preporučeno” sekcije kako biste privukli više pažnje.

4. Brzina učitavanja i optimizacija za mobilne uređaje

Zamislite situaciju: kupac je zainteresiran za vaš proizvod, ali mu stranica učitava predugo. Rezultat? Samo jedan klik i potencijalni kupac odlazi na stranicu konkurencije. Osigurajte da je vaša landing stranica brza i optimizirana za mobilne uređaje. Korisnici danas sve više koriste telefone za online kupovinu, stoga mobilna verzija ne bi trebala biti samo “obična”, već i unaprijeđena kako bi olakšala navigaciju.

4.1 Testiranje brzine

Redovito testirajte svoju stranicu koristeći alate poput Google PageSpeed Insights kako biste provjerili vrijeme učitavanja. Sve više korisnika prihvaća da će se vratiti samo na brzije stranice, pa ako je vaša spora, time gubite kupce.

Idealna e-commerce landing stranica nije samo dizajn – ona je cjelokupno iskustvo. Uključivanjem jasne ponude, izdvajanjem konverzijskih elemenata, korištenjem društvenih dokaza, optimizacijom za mobilne uređaje i osiguravanjem brze brzine učitavanja, možete značajno povećati svoje konverzije. Budite kreativni i dovoljan vam je samo jedan klik za povećanje prodaje. Osjećajte se slobodno isprobati različite strategije i osluškivati povratne informacije svojih kupaca. Sretna prodaja!