Kako povećati open rate pomoću psiholoških okidača
Kada šaljete e-mailove svojim pretplatnicima, želite da ih oni otvore, zar ne? Naravno, nitko ne voli osjećaj kada u inboxu ima nepročitane e-mailove koji se bore za pažnju, ali uz dublje razumevanje psiholoških okidača možete dramatično povećati open rate svojih kampanja. U nastavku ćemo istražiti nekoliko psiholoških trikova koji mogu pomoći da vaši e-mailovi postanu neodoljivi za vašu publiku.
Psihološki okidači i njihova moć
Svaki put kada otvaramo e-mail, donosi se odluka – neizostavna je to svakodnevna borba s vremenom i pažnjom. Tu dolaze u igru psihološki okidači. Psihologija nam govori da određeni elementi mogu potaknuti ljude da poduzmu akciju. Dakle, što točno čini e-mail privlačnim?
1. Hitnost i oskudnost
Jedan od najučinkovitijih načina za povećanje open ratea je stvaranje osjećaja hitnosti i oskudnosti. Reklame koje uključuju fraze poput „ponuda završava uskoro“ ili „samo nekoliko dana do isteka“ potiču osjećaj straha od propuštanja (FOMO). Umjesto da kažete: „Imamo sjajnu ponudu“, isprobajte: „Samo danas! 50% popusta na sve proizvode“. Ovaj tip komunikacije može vas približiti korisnicima koji ne vole propustiti privlačne ponude.
2. Personalizacija
Ljudi vole kada se osjećaju posebno, a personalizacija e-mailova je jedan od načina na koji to možete postići. Korištenje imena pretplatnika u predmetu e-maila može značajno povećati open rate. Primjerice, umjesto generičkog „Imamo nešto zanimljivo za vas“, probajte „Ana, imamo nešto posebno samo za tebe!“ Ova mala promjena može učiniti čuda.
3. Zagonetni predmet
Nikada ne podcjenjujte snagu zagonetnog predmeta. Predmet koji pobuđuje znatiželju može potaknuti čitatelje da žele saznati više. Gledajte na to kao na dobru knjigu – ako naslov ne privuče vašu pažnju, vjerojatno nećete otvoriti korice. Pokušajte s nečim poput: „Ono što niste znali o [temi] može vas iznenaditi“. Ova strategija može biti posebno korisna u marketinškim e-mailovima.
Emocije kao ključni faktor
Emocije igraju značajnu ulogu u donošenju odluka. Koristeći emocionalne okidače, možete motivirati svoje pretplatnike da otvore vaše e-mailove.
4. Humor i kreativnost
Dodavanje humora u predmet vašeg e-maila može biti iznimno učinkovito, osobito ako se radi o manje ozbiljnoj tematici. Na primjer, umjesto “Prijavite se na naš webinar”, isprobajte “Pitaš li se slijedi li te sudbina? Prijavi se na naš webinar i otkrij!” Neki humor može stvoriti pozitivne asocijacije s vašim sadržajem i vašu marku učiniti pristupačnijom.
5. Priče i narativ
Ljudi su skloni povezivanju s pričama. Kada oblikujete svoje e-mailove u obliku narativa, čitatelji se osjećaju bliže vašoj poruci. Primjerice, umjesto da jednostavno navedete prednosti proizvoda, ispričajte priču o tome kako su drugi korisnici imali koristi od njega. „Marko je s našom aplikacijom napokon organizirao svoj život. Saznajte kako!“ Ovo može potaknuti čitatelje da se više povežu s vašim sadržajem.
Praktčne strategije za poboljšanje open rate-a
Postoji nekoliko strategija koje možete implementirati odmah, bez pretjeranih troškova ili kompliciranih postupaka.
6. Testiranje A/B
Nikada ne podcjenjujte moć testiranja. A/B testiranje vam omogućava da usporedite dva različita subjekta ili pristupa. Dajte svojoj publici priliku da odluči što im se više sviđa. Iako može zvučati jednostavno, ova praksa može otkriti uvide koje niste zamislili. Na primjer, možda će jedan odredak biti ekstremno uspješan, dok drugi neće dobiti ništa.
7. Optimizacija za mobilne uređaje
Budući da više od 50% e-mailova sada dolazi s mobilnih uređaja, pobrinite se da vaši e-mailovi budu optimizirani za mobitele. Provjerite je li predmet ispravno prikazan i da cjelokupni sadržaj izgleda profesionalno. Ako se vaš e-mail ne može lako pročitati ili otvoriti na mobitelu, možda ćete izgubiti didaktičku prednost.
Završavajući ovu raspravu, uzimanje u obzir psiholoških okidača može uistinu biti presudno za uspjeh vaših e-mail kampanja. Isprobajte nekoliko od ovih strategija, miješajući ih i prilagođavajući svojoj publici. Od hitnosti do humora, ne zaboravite da je svaka e-mail kampanja prilika da izgradite dugotrajne odnose s vašim kupcima. S pravim pristupom i malo mašte, vaš open rate može postati tajna uspjeha koja će vas razlikovati od konkurencije.